Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

“Καβαφικοί Φόνοι” – ένα σπουδαίο αστυνομικό μυθιστόρημα του Θοδωρή Παπαθεοδώρου

Τίτλος που "σε διαλέγει" αν στοιχειωδώς σου αρέσει ο Αλεξανδρινός ποιητής των ποιητών. Προσωπικά μου αρέσει πολύ και μου θυμίζει ακόμη περισσότερα από την εποχή που ήμουν μικρός – αλλά αυτή είναι μια βαθιά ψυχαναναλυτική κουβέντα που δεν προτίθεμαι να κάνω μαζί σας τώρα. 

Αυτό που έχω να σου προτείνω, πέραν του αυτονόητου: άνοιξε το μυαλό σου με Καβάφη, είναι το βιβλίο του Θοδωρή Παπαθεοδώρου, "Καβαφικοί Φόνοι"(εκδ.Ψυχογιός)  που για το δικό μου μυαλό είναι από τα καλύτερα ελληνικά αστυνομικά που έπεσαν στα χέρια μου (το άλλο ήταν το "Για μια χούφτα Βινύλια" της Χίλντας Παπαδημητρίου-Μεταίχμιο).

Έτσι μετά την απολαυστική ανάγνωση, την γεμάτη εικόνες και μυρωδιές του καβαφικού σύμπαντος, την Ειρωνεία – αυτό το μαγικό στοιχείο που είναι τόσο καταλυτικά  παυσιλυπον και προσωπικώς μου είναι πάντα αναγκαίο, και φυσικά την αγωνία και τις ανατροπές που θέλει το είδος,  αναζήτησα τον συγγραφέα.

Ήμουν – για μία ακόμη φορά – τυχερός, δέχτηκε την πρότασή μου και βρεθήκαμε ένα κυριακάτικο μεσημέρι για να κάταγράψουμε τον ίδιο να διαβάζει ένα αγαπημένο του απόσπασμα από το βιβλίο.

Καλή ανάγνωση λοιπόν και καλή προβολή:

1 σχόλιο:

  1. Ευχαριστώ τον συνάδελφο και φίλο Σταύρο Αλατά για την αναδημοσίευση! Καλή ανάγνωση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...