Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

Το νέο αστυνομικό- ερωτικό μυθιστόρημα της Αγγελικής Νικολούλη

Το νέο αστυνομικό- ερωτικό μυθιστόρημα της Αγγελικής Νικολούλη - που θα παρουσιαστεί την ερχόμενη Τετάρτη - κυκλοφορεί στις 2 Ιουλίου, από τις εκδόσεις "Καστανιώτη" ανοίγοντας νέους επαγγελματικούς ορίζοντες για την εγχώρια "Μις Μαρπλ".


Το βιβλίο έχει τίτλο "Ονειρεύτηκα το δολοφόνο σου" και το στόρι βασίζεται σε μια αληθινή ιστορία που έχει απασχολήσει την αγαπημένη παρουσιάστρια στην πολύχρονη διαδρομή της στο "Φως στο τούνελ", αν και - για ευνόητους λόγους- έχουν αλλοιωθεί τα στοιχεία που θα μπορούσαν να οδηγήσουν στην αποκάλυψη της ταυτότητας της πρωταγωνίστριας.
Η ίδια η δημοσιογράφος μιλώντας στο ένθετο "People" της εφημερίδας "Πρώτο Θέμα", αποκάλυψε πως η ιδέα γι' αυτό το βιβλίο γεννήθηκε από τον κοινωνικό της κύκλο. " Πολύ συχνά, φίλοι αλλά και απλός κόσμος μου ζητούσαν να τους πω τι έγινε με τη μια υπόθεση ή την άλλη. Περιγράφοντάς τους τι ακριβώς είχε συμβεί, μου έλεγαν πάντα : "Είναι συγκλονιστικά όλα αυτά. Γιατί αλήθεια δεν τα συμπεριλαμβάνετε σε ένα βιβλίο;"

 Τα Χριστούγεννα που βρέθηκα στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου ο γιος μου είναι εκεί σκηνοθέτης, με πλησίασαν κινηματογραφικοί παραγωγοί. Μου πρότειναν να επιλέξω κάποιες από τις ιστορίες μου, προκειμένου να γίνουν ταινία ή αυτοτελή επεισόδια μιας αστυνομικής σειράς, αφού το Χόλιγουντ πιστεύει ότι τα καλύτερα σενάρια είναι αυτά που είναι αληθινά και επομένως βγαλμένα μέσα από τη ζωή".

Η Αγγελική εξήγησε πως αυτό είναι το πρώτο από μια σειρά αστυνομικών βιβλίων της που θα εκδοθούν από τον Καστανιώτη, διευκρινίζοντας όμως πως "μ' αυτήν την ιστορία είχα ένα περίεργο δέσιμο, καθώς βίωσα κάτι έντονο και μεταφυσικό.'Ήταν σαν κάτι να τράβαγε το θύμα κοντά μου...Το περιεχόμενο είναι αληθινό, με ελάχιστα στοιχεία μυθοπλασίας"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...