Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Καφές και τσιγάρα Της Τζούτζης Μαντζουράνη

Τα ποιήματα  της Τζούτζης Μαντζουράνη τα οποία συμπεριλαμβάνονται στη δεύτερη ποιητική συλλογή της ‘Καφές και τσιγάρα’ είναι εικόνες μεγάλης ευαισθησίας, στιγμές έρωτα, κραυγές χωρισμού, αποχωρισμού, ερωτικής εγκατάλειψης. Στιγμές που η ποιήτρια ξεχωρίζει και μας προτρέπει να τις παρατηρήσουμε σε διαφορετικές ανά περίπτωση διαστάσεις τους. Ώρες απολογισμού που φέρνει η εμπειρία.  

«Αγάπησα ανθρώπους που με πρόδωσαν
και πρόδωσα τους ανθρώπους 
που με αγάπησαν.
Αυτοί που με πρόδωσαν,
ήταν τελικά, πιο πολλοί.
Άρα,
έχω αγαπήσει στη ζωή μου,
περισσότερο από  ό,τι έχω αγαπηθεί...»

«Στο  ποιητικό σύμπαν της Τζούτζης Μαντζουράνη τα πάντα κρύβονται μέσα στην ανεπαίσθητη λεπτομέρεια» έγραψε η δημοσιογράφος και συγγραφέας Ελένη Γκίκα.

«Χρησιμοποιούμε κάθε βράδυ 
ξένα  κορμιά, σαν γομολάστιχα,
για να σβήνουμε
ο ένας το κορμί του άλλου 
από πάνω μας.
Μόνο που,
κάθε φορά, η γομολάστιχα ξεφεύγει
και λίγο παραπάνω...
και σβήνει μαζί
και ένα κομμάτι  του εαυτού μας.»

Στα 50 ποιήματα της συλλογής ‘Καφές και τσιγάρα’ τον πρώτο λόγο έχει ο έρωτας, κι ακολουθούν ο χωρισμός, ο φόβος, η εγκατάλειψη, η μοναξιά, η συνειδητοποίηση.

«Πλησιάζεις το παράθυρό μου
με το χέρι σου 
δειλά προτεταμένο.
Μη μου ζητάς ελεημοσύνη, ρε φίλε,
μόνο απελπισία έχω πια 
να σου δώσω.»

Καφές και τσιγάρα
Της Τζούτζης Μαντζουράνη
ISBN : 978-618-80631-5-0
Ποιητική  συλλογή
Λιανική τιμή: 9 ευρώ +ΦΠΑ


Εκδόσεις Φίλντισι
Ξανθίππου 123, Παπάγου, 15669
Τηλ.: 210 6540170
www.filntisi.gr
info@filntisi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...